Počet záznamov: 1  

Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu

  1. STRELKOVÁ, Katarína. Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu. In Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XXVI. : nekonferenčný zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. - Bratislava : Z-F LINGUA Bratislava, 2014. ISBN 978-80-8177-002-9, s. 126-127 [CD-ROM]. Recenzia na: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu / Emília Charfaoui. - Bratislava : Univerzita J. A. Komenského, 2014. - ISBN 978-80-8177-002-9. KEGA 017 UK-4/2012.
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.