Počet záznamov: 1  

Špecifiká marketingovej komunikácie inovatívnych produktov v segmente osobných automobilov

  1. KUBICA, Milan - ŠVEJDOVÁ, Nikola. Špecifiká marketingovej komunikácie inovatívnych produktov v segmente osobných automobilov. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 21-22 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %.
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.