Počet záznamov: 1  

Výskumné metódy aplikované v neuromarketingu

  1. ŠLOSÁR, Róbert - ŠTETKA, Peter. Výskumné metódy aplikované v neuromarketingu. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 63-65 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %.
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.