Počet záznamov: 1  

Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu

  1. NOVACKÁ, Ľudmila. Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, december 2003, roč. 2, č. 4, s. 46-51
    Ohlasy:
    [3] PUŠKELOVÁ, Mária. Upravlenie znanijami kak novyj trend menedžmenta v turističeskoj industrii. In Nam nužna velikaja Rossija : K 150-letiju so dnja roždenija P.A. Stolypina : sbornik naučnych trudov. Saratov : Povolžskoj institut upravlenija imeni P.A. Stolypina, 2012. ISBN 978-5-8180-0417-4. S. 172-177.
    [4] PUŠKELOVÁ, Mária. Znalostný manažment v podnikoch cestovného ruchu. In Theory of management 6 : the selected problems for the development support of management knowledge base: scientific papers. Žilina : Faculty of management science end informatics, University of Zilina, 2012. ISBN 978-80-554-0591-9. S. 88-92.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.