Počet záznamov: 1  

Komunikácia v medzinárodnom marketingu firiem

  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília. Komunikácia v medzinárodnom marketingu firiem : vybrané aspekty. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 146 s. ISBN 80-225-1824-7
    Ohlasy:
    [4] BRYNKUSOVÁ, Barbora. Vplyv súčasnej finančno-hospodárskej krízy na marketingový program medzinárodne pôsobiacich firiem. In Merkúr 2009 [elektronický zdroj] : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. S. 39-45. ISBN 978-80-225-2856-6. CD-ROM. VEGA 1/4562/07.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.