Počet záznamov: 1  

Systémy kvality ako súčasť marketingu v praxi firiem

  1. LACKOVÁ, Alica. Systémy kvality ako súčasť marketingu v praxi firiem. In Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie). - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004. ISBN 80-225-1879-4, s. 562-568
    Ohlasy:
    [3] KRNÁČOVÁ, Paulína. Ekonomické aspekty manažérstva kvality. In IMEA : VIII. mezinárodní konference studentů doktorských studijních programů. Liberec : Hospodářská fakulta Technické univerzity v Liberci, 2008. S. 260-265. VEGA 1/4590/07. ISBN 978-80-7372-335-4
    [4] KRNÁČOVÁ, Paulína. Význam kvality a manažérstva kvality. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov [elektronický zdroj] : zborník z medzinárodnej konferencie. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. S. 196-200. VEGA 1/4590/07. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2770-5.
    [4] JURKOVIČOVÁ, Lujza. Technické a legislatívne požiadavky v oblasti motorových palív. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 13, s. 65-74. VEGA 1/0039/11.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.