Počet záznamov: 1  

Základy ekonómie a ekonomiky

  1. HONTYOVÁ, Kajetána - LISÝ, Ján - MAJDÚCHOVÁ, Helena. Základy ekonómie a ekonomiky. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 187 s. ISBN 80-225-2137-X
    Ohlasy:
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava. Funkcie personálneho marketingu z hľadiska trhu práce. In Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3843-5, s. 5-16. VEGA 1/0053/12.
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava. Functions and competencies of personnel marketing. In Personnel marketing and personnel management : select issues : peer-reviewed proceedings of scholarly articles : VEGA 1/0053/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3906-7, s. 5-23. VEGA 1/0053/2012.
    [3] SZARKOVÁ, Miroslava. Funkcie personálneho marketingu a udržateľný rozvoj. In Socioekonomické aspekty trvale udržitelného rozvoje České republiky 10 let po vstupu do Evropské unie. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2014. ISBN 978-80-87472-69-9, s. 148-152.
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava. Funkcie personálneho marketingu vo vnímaní podnikových manažmentov v Slovenskej republike. In SOCIETAS ET IURISPRUDENTIA : medzinárodný internetový vedecký časopis zameraný na právne otázky v interdisciplinárnych súvislostiach [elektronický zdroj]. - Trnava : Právnická fakulta, Trnavská univerzita v Trnave, 2014. ISSN 1339-5467, 2014, roč. 2, č. 1, s. 174-185 online. VEGA 1/0053/12. Dostupné na internete: http://sei.iuridica.truni.sk/archive/2014/01/SOCIETAS-ET-IURISPRUDENTIA-2014-01.pdf.
    [4] BELÁS, Jaroslav - IVANOVÁ, Eva - SOBEKOVÁ MÁJKOVÁ, Monika - STRENITZEROVÁ, Mariana. Ekonomika a management podniku. Žilina : GEORG, 2014. ISBN 978-80-8154-088-2.
    [3] SZARKOVÁ, Miroslava - ANDREJČÁK, Martin - MATKOVČÍKOVÁ, Natália. Personnel audit as a function of personnel marketing and personnel management. Reviewers of the monograph: Marta Matulčíková, Jozef Králik. 1. vyd. Brno : Tribun EU, 2014. 189 s. [8,5 AH]. ISBN 978-80-263-0809-6.
    [4] HOLKOVÁ, Vieroslava. Ekonomické minimum : pomôcka pre maturantov a uchádzačov o štúdium na vysokých školách. Posudzovala: Zuzana Buzinkaiová. 1. vyd. Nitra : Enigma, 2016. 399 s. [19,95 AH]. Chystáte sa na maturitu? ISBN 978-80-8133-055-1.
    [4] DORČÁK, Peter - POLLÁK, František. Medzinárodný obchod a kultúra podnikania : vysokoškolské učebné texty. 1. vyd. Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2011. 112 s. [4,69 AH]. ISBN 978-80-555-0431-5.
    [4] JURIŠ, Roman. The support of small and medium-sized enterprises in the research and innovation sector in the aspect of globalization. In: KLIEŠTIK, T., zost. Globalization and its socio-economic consequences. International scientific conference. Globalization and its socio-economic consequences : proceedings : 17th international scientific conference : 4th – 5th october 2017, Rajecke Teplice, Slovak Republic : part I. - VI. [elektronický zdroj]. - Žilina : University of Žilina, 2017, pp. 820-827. ISBN 978-80-8154-212-1, part 2.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.