Počet záznamov: 1  

Efektívnosť a účinnosť sponzoringu

  1. LIPIANSKA, Júlia. Efektívnosť a účinnosť sponzoringu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 5-7. VEGA č. 1/2639/05
    Ohlasy:
    [4] FRIANOVÁ, Viera. Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike [elektronický zdroj]. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010. ISSN 1336-9105, 2010, roč. 5, č. 1, s. 17-31. VEGA1/0385/10. Názov z titulnej obrazovky. Dostupné na internete: http://www.spektrum.caesar.sk/?download=casopis%2001-2010.pdf.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.