Počet záznamov: 1  

Príprava manažérov na prácu v medzinárodnej firme

  1. KNAPIK, Peter - ROSENBERG, Miloslav. Príprava manažérov na prácu v medzinárodnej firme. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 374-384
    Ohlasy:
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠKORVAGOVÁ, Simona. Skúmanie podmienok na aplikáciu špecifických aspektov podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu v podnikateľských subjektoch pôsobiacich v Slovenskej republike. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, 2008, č. 1, s. 121-130. ISSN 1337-7493. VEGA 1/4584/07.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel. Manažment ľudských zdrojov a spillovers (na príklade najväčších zahraničných investorov v SR). In Management challenges in the 21st century : managing the unexpected : crisis and its impact on companies doing business in Slovakia. Trenčín : Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2009. S. 134-139. ISBN 978-80-89306-05-3. CD-ROM.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel - FERENČÍKOVÁ, Zita. Aktuálne problémy zahraničných firiem na Slovensku. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. ISSN 1337-7493. 3/2009, roč. 2, č. 7, s. 29-41. VEGA 01/0668/08.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel. Vybrané aspekty manažmentu ľudských zdrojov v zahraničných firmách na Slovensku. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. ISSN 1337-7493. 1/2009, roč. 2, č. 5, s. 29-37. VEGA 01/0668/08.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel - FERENČÍKOVÁ, Zita. Faktory úspechu zahraničných firiem na Slovensku: minulosť, prítomnosť a budúcnosť. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1. S. 436-443. VEGA 1/0668/08.
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília. Analýza budovania Corporate indentity vo firmách pôsobiacich na Slovensku. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1. S. 601-606. VEGA 1/4562/07.
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília - FARKAŠOVÁ, Nora. Špecifiká uplatňovania jednotlivých prvkov medzinárodného marketingového programu farmaceutických firiem s akcentom na ich etický rozmer. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2009 : meniace sa riziká v medzinárodnom obchode a ich dopad na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2767-5. S. 371-383.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel - FERENČÍKOVÁ, Zita. Najdôležitejšie problémy zahraničných investorov na Slovensku (s osobitným dôrazom na riadenie ľudských zdrojov). In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2009: meniace sa riziká v medzinárodnom obchode a ich dopad na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2767-5. S. 79-88.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel - FERENČÍKOVÁ, Zita. Problems and success factors of foreign-owned companies in Slovakia : past, present, and future. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. ISSN 0323-262X. 2009, roč. 38, č. 2, s. 273-289. VEGA 01/0668/08.
    [3] ZORKÓCIOVÁ, Otília - BRYNKUSOVÁ, Barbora. Corporate identity implementation in business entities in Slovakia. In Journal of International Scientific Publications: Economy & Business. - Bulgaria : Info Invest Ltd., 2011. ISSN 1313-2555, 2011, vol. 5, part 3, s. 552-570. VEGA 1/4562/07. Dostupné na internete: http://science-journals.eu/economy/5/isp-eb-5-3.pdf.
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava. Komunikácia v manažmente. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 268 s. [13,309 AH]. ISBN 978-80-225-3251-8.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.