Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi

  1. ORESKÝ, Milan. Riadenie vzťahov so zákazníkmi : odporúčania, praktické postupy, príklady, prehľadné schémy a tabuľky. Bratislava : Verlag Dashöfer, 2006. CD-ROM
    Ohlasy:
    [4] FRANCOVÁ, Zuzana. Teória obchodu : vybrané state. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 189 s. ISBN 978-80-225-2725-5.
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu : prípadové štúdie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 127 s. [6,609 AH]. ISBN 978-80-225-2929-7.
    [6] FRANCOVÁ, Zuzana. [Riadenie vzťahov so zákazníkmi]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 3-4, s. 43-44. Recenzia : Riadenie vzťahov so zákazníkmi : odporúčania, praktické postupy, príklady, prehľadné schémy a tabuľky / Milan Oreský. Bratislava : Verlag Dashöfer, 2006.
    [4] KITA, Pavol. Techniky predaja. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 169 s. ISBN 978-80-225-2667-8.
    [3] FRANCOVÁ, Zuzana. Marketingový mix z pohľadu vzťahu podnik - zákazník. In Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012 [elektronický zdroj]. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4, s. 79-89. VEGA 1/0047/11.
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu v praktických príkladoch. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 282 s. [12,59 AH]. ISBN 978-80-225-4032-2.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.