Počet záznamov: 1  

Odbytová stratégia

  1. MAJTÁN, Štefan - TRŠŤANSKÁ, Alena - GRANČIČOVÁ, Katarína - ZÁLESKÝ, Ivan. Odbytová stratégia. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 289 s. ISBN 978-80-225-2252-6
    Ohlasy:
    [4] FRIANOVÁ, Viera. Aktuálne prístupy k riešeniu promotion. In Ekonomika, financie a manažment podniku I. [elektronický zdroj] : vedecká konferencia doktorandov : zborník vedeckých príspevkov : 15. novembra 2007. Bratislava : Ekonomická univerzita FPM, 2007. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2417-9.
    [4] FRIANOVÁ, Viera. Stratégia marketingovej komunikácie podnikov služieb. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem [elektronický zdroj] : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. CD-ROM. S. 113-117. ISBN 978-80-225-2552-7.
    [4] NOVÁK, Jaromír - ŠLOSÁR, Rudolf. Základy ekonómie a ekonomiky pre stredné školy. 1. vyd. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá, 2008. 232 s. ISBN 978-80-10-01346-3.
    [4] FRIANOVÁ, Viera. Účinnosť a efektívnosť marketingovej komunikácie podniku služieb. In Ekonomika, financie a manažment podniku II. [elektronický zdroj] : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty). Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2628-9. VEGA 1/4579/07.
    [3] FRIANOVÁ, Viera. Aktuálne prístupy k riešeniu marketingovej komunikácie v podnikoch služieb. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2009 [elektronický zdroj] : 5. ročník : CD s recenzovanými příspěvky. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-812-2.
    [4] ŠPILOVÁ, Martina. Vplyv globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníctve. In Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave [elektronický zdroj]. Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2851-1.
    [4] DEÁKOVÁ, Stanislava. Význam a možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov. In Zhodnotenie zmien v podmienkach podnikania a v hospodárení malých a stredných podnikov v dôsledku integrácie II. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2885-6. S. 27-35. VEGA 1/0330/08.
    [4] BEDNÁR, Richard. Stratégia podnikovej komunikácie. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 [elektronický zdroj] : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2808-5.
    [4] ČUNDERLÍK, Dušan - RYBÁROVÁ, Daniela. Riziká tvorby a hodnotenia podnikateľských projektov. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 193 s. VEGA 1/4579/07. ISBN 978-80-225-2709-5.
    [4] GAJDOVÁ, Denisa. Združenia, horizontálne a vertikálne siete MSP. In Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty) [elektronický zdroj]. Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2628-9.
    [4] HRUŠOVSKÁ, Dana. Vnímanie prieskumu trhu z hľadiska podnikov v Slovenskej republike. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5, s. 108-111.
    [4] HRUŠOVSKÁ, Dana. Prieskum trhu ako východisko riešenia ekonomickej krízy. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 185-189.
    [3] SRPOVÁ, Jitka - ŘEHOŘ, Václav. Základy podnikání : teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. Praha : Grada Publishing, 2010. 427 s. Expert. ISBN 978-80-247-3339-5.
    [4] ŠÚBERTOVÁ, Elena - PETRIKOVIČ, Igor. Aplikácia marketingových nástrojov v slovenských výrobných družstvách vo vzťahu k ich veľkosti. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. ISSN 1336-3301, 2010, roč. 7, č. 3, s. 58-70. VEGA 1/0330/08.
    [4] HRUŠOVSKÁ, Dana. Štatistické softvérové programy. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. Zvolen : Bratia Sabovci. [2011], s. 127-131. VEGA 1/0385/10.
    [4] FRIANOVÁ, Viera. Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2011. ISSN 0139-8660, 2011, roč. 44, č. 1, s. 25-34.
    [4] PEKARČÍKOVÁ, Miriam - TREBUŇA, Peter. Modelovanie tvorby distribučného kanála. In Ekonomika a manažment podnikov 2011 : [zborník] z medzinárodnej vedeckej konferencie : 4. - 5. októbra 2011, Zvolen [elektronický zdroj]. Zvolen : Technická univerzita vo Zvolene, 2011. ISBN 978-80-228-2284-8. S. 155-158.
    [4] SPIŠIAKOVÁ, Mária. Konkurenčná analýza podniku ako významná zložka strategického marketingu. In Ekonomika, financie a manažment podniku V. : zborník vedeckých príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov pri príležitosti Týždňa vedy a techniky : Bratislava, 3.11.2011 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2011. ISBN 978-80-225-3299-0, s. [1-8].
    [4] ŠTETKA, Peter. Komunikačná politika podniku a jej miesto v transformačnom procese. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 38-50. VEGA 1/0385/10.
    [4] SERINA, Pavol. Marketingový plán firmy - konkurenčná výhoda. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 7-23. VEGA 1/0385/10.
    [4] HRUŠOVSKÁ, Dana. Prieskum trhu. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 24-37. VEGA 1/0385/10.
    [4] HRUŠOVSKÁ, Dana. Metódy prieskumu trhu v podmienkach globálnej krízy. In Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza II. : zborník vedeckých prác [elektronický zdroj]. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2011. ISBN 978-80-970622-1-7, s. 88-97.
    [3] SÍBERTOVÁ, Linda. Metódy podnikovej diagnostiky. In Mezinárodní workshop doktorandských prací : [zborník príspevkov] : 25. listopadu 2011 [elektronický zdroj]. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2011. ISBN 978-80-214-4348-8, s. [1-6].
    [4] FRIANOVÁ, Viera. Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike [elektronický zdroj]. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010. ISSN 1336-9105, 2010, roč. 5, č. 1, s. 17-31. VEGA1/0385/10. Názov z titulnej obrazovky. Dostupné na internete: http://www.spektrum.caesar.sk/?download=casopis%2001-2010.pdf.
    [4] ROSTÁŠOVÁ, Mária - CHRENKOVÁ, Anna. Diagnostika rizík podnikania vo sfére kreatívneho priemyslu. In Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012 [elektronický zdroj]. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0502-5, s. 409-420.
    [4] HRUŠOVSKÁ, Dana. Využívanie prieskumu trhu v podnikovej praxi. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 97 s. [6,292 AH]. ISBN 978-80-225-3459-8.
    [4] SERINA, Pavol. Marketingový plán firmy – konkurenčná výhoda. In Manažment teória, výučba a prax 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie : Liptovský Mikuláš, 26.-28. septembra 2012 [elektronický zdroj]. - Liptovský Mikuláš : Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika, 2012. ISBN 978-80-8040-452-9, s. 350-357. VEGA 1/0910/12.
    [4] MAJDÚCHOVÁ, Helena - NEUMANNOVÁ, Anna. Podnik a podnikanie. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2012. 209 s. [12,5 AH]. Economics. VEGA 1/0980/12, VEGA 1/1174/12. ISBN 978-80-89393-83-1.
    [4] PRUŽINSKÝ, Michal. Miesto a význam predmetu Odbytová stratégia podniku študijného programu Finančné riadenie podniku v odbore Ekonomika a manažment podniku. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2012. ISSN 1335-9746, 2012, roč. 11, č. 27, s. 27-31.
    [2] HRUŠOVSKÁ, Dana. Stratégie prístupu k zákazníkovi - vnímanie hodnoty. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3, s. 187-192.
    [4] KUBICOVÁ, Ľubica. Strategický marketing. 1. vyd. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2013. 169 s. ISBN 978-80-552-1001-8.
    [4] SÍBERTOVÁ, Linda - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Determinanty postavenia podniku na trhu vzhľadom na konkurenciu. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6, s. [1-7] CD-ROM.
    [4] SPIŠIAKOVÁ, Mária. Analýza výdavkov na reklamu v automobilovom priemysle a ich vplyv na znalosť značky. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic [elektronický zdroj]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 1548-1559 [CD-ROM].
    [4] HRUŠOVSKÁ, Dana. Teoretické východiská odbytových stratégií diferencovaných podľa životného cyklu výrobkov. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6, s. [1-10] CD-ROM.
    [4] HRUŠOVSKÁ, Dana. Stratégia kastumizácie v podmienkach globálnej hospodárskej krízy. In Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. : zborník vedeckých prác [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3555-7, s. 86-92 [CD-ROM]. VEGA 1/0100/13.
    [4] DZURIČKOVÁ, Jana. Nové formy marketingu ako nástroj na získanie konkurenčnej výhody podniku. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-8] CD-ROM.
    [4] MAJDÚCHOVÁ, Helena - NEUMANNOVÁ, Anna. Podnik a podnikanie. Recenzovali: Štefan Majtán, Dagmar Pinková. 2. preprac. a dopl. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2014. 209 s. [10,4 AH]. Economics. ISBN 978-80-89710-04-1.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [3] KOSZTANKO, Simona. Cenotvorba a životný cyklus produktu v MSP. In QUAERE 2015. Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů. QUAERE 2015 : recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů : roč. 5 : 25. – 29. května 2015, Hradec Králové, Česká republika [elektronický zdroj]. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2015. ISBN 978-80-87952-10-8, s. 377-387 CD-ROM. VEGA 1/0004/13.
    [4] KUFELOVÁ, Iveta. Zbierka príkladov z cenového rozhodovania. Recenzenti: Eleonora Fendeková, Veronika Miťková. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2015. 109 s. [10,32 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-240-7.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.