Počet záznamov: 1  

Corporate identity II

  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília - BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - PAVELKA, Ľuboš - ŠKORVAGOVÁ, Simona. Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie corporate identity). 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 282 s. ISBN 978-80-225-2336-3
    Ohlasy:
    [2] KITA, Pavol. K niektorým aspektom koncentrácie a konkurencie v oblasti distribúcie v kontexte globalizácie. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 56, 2008, č. 9, s. 912-924. ISSN 0013-3035. VEGA 1/4598/07.
    [4] KAŠŤÁKOVÁ, Elena - PULLMANOVÁ, Terézia - SVOBODOVÁ, Valéria. Operácie v zahraničnom obchode. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 284 s. ISBN 978-80-225-2537-4.
    [3] OBADI, Saleh Mothana - GAVAĽOVÁ, Viera. Rozvojové krajiny a ekonomická integrácia: implikácia pre Juhoázijské združenie pre regionálnu kooperáciu. In Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : nové trendy v mezinárodním podnikání. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1372-0. S. 140-145. VEGA 2/6050/27.
    [4] KNAPIK, Peter. Rokovanie v medzinárodnom obchode. 3. preprac. a rozšír. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 403 s. ISBN 978-80-225-2551-0.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel. Manažment ľudských zdrojov a spillovers (na príklade najväčších zahraničných investorov v SR). In Management challenges in the 21st century [elektronický zdroj] : managing the unexpected: crisis and its impact on companies doing business in Slovakia : April 28 , 2009. Trenčín : Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2009. CD-ROM. S. 134-139.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel. Vybrané aspekty manažmentu ľudských zdrojov v zahraničných firmách na Slovensku. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. 1/2009, roč. 2, č. 5, s. 29-37. ISSN 1337-7493. VEGA 01/0668/08.
    [4] RATKOVSKÁ, Gabriela - RATKOVSKÝ, Štefan. Hodnotenie regiónov Slovenska z hľadiska Corporate identity. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1. S. 559-564.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel - FERENČÍKOVÁ, Zita. Faktory úspechu zahraničných firiem na Slovensku : minulosť, prítomnosť a budúcnosť. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1. S. 436-443. VEGA 1/0668/08.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel - FERENČÍKOVÁ, Zita. Aktuálne problémy zahraničných firiem na Slovensku. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. ISSN 1337-7493. 3/2009, roč. 2, č. 7, s. 29-41. VEGA 01/0668/08.
    [4] KRAJČÍK, Daniel. Globálne a regionálne trendy manažmentu ľudských zdrojov. In Ferenčíková, Soňa. Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy : trendy v uplynulom desaťročí, očakávaný vývoj a možné implikácie v hospodárskej politike cieľových krajín (s osobitným dôrazom na Slovensko) : vedecký monografický recenzovaný zborník k záverečnej oponentúre grantu VEGA 1/2638/05 (e. č. 140) Vedeckej grantovej agentúry Ministerstva školstva SR a SAV. Bratislava : [Katedra medzinárodného obchodu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2419-3. S. 207-228.
    [4] RATKOVSKÁ, Gabriela. Teritoriálne a komoditné zameranie zahraničného obchodu Tanzánie. In Merkúr 2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. S. 318-323. ISBN 978-80-225-2770-5. VEGA 1/4562/07.
    [4] RATKOVSKÁ, Gabriela. Vybrané kultúrne aspekty pri obchodovaní s Juhoafrickou republikou. In Mladá veda 2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konfrerencie mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov : Bratislava, 28.11.2008. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. S. 316-322. VEGA 1/4562/07. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2786-6.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel - FERENČÍKOVÁ, Zita. Najdôležitejšie problémy zahraničných investorov na Slovensku (s osobitným dôrazom na riadenie ľudských zdrojov). In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2009 : meniace sa riziká v medzinárodnom obchode a ich dopad na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2767-5. S. 79-88.
    [4] RATKOVSKÁ, Gabriela. Špecifiká budovania Corporate identity v nefiremných subjektoch. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2009 : meniace sa riziká v medzinárodnom obchode a ich dopad na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2767-5. S. 253-259.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel - FERENČÍKOVÁ, Zita. Problems and success factors of foreign-owned companies in Slovakia : past, present, and future. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. ISSN 0323-262X. 2009, roč. 38, č. 2, s. 273-289. VEGA 01/0668/08.
    [4] BELEJOVÁ, Martina. Manažérska etika ako faktor budovania Corporate culture. In Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov [elektronický zdroj] : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. S. 23-26. ISBN 978-80-225-2856-6. CD-ROM.
    [3] BELEJOVÁ, Martina - BRYNKUSOVÁ, Barbora. Význam Corporate culture v období súčasnej finančno - hospodárskej krízy. In Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : vliv finanční krize na mezinárodní podnikání : sborník z 10. mezinárodní vědecké konference = proceedings from 10th international scientific conference. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1583-0. S. 185-190. VEGA 1/0803/10.
    [4] KNAPIK, Peter. Obchodné rokovanie I. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 449 s. [38,127 AH]. ISBN 978-80-225-2992-1.
    [6] PÁSZTOROVÁ, Jana. [Corporate identity II.] In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 2, s. 132-134. Recenzia : Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie corporate identity) / Otília Zorkóciová a kolektív. 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. - ISBN 978-80-225-2336-3.
    [4] LIPTÁKOVÁ, Elena. Strategický prístup k CSR ako cesta k trvalo udržateľnému rastu. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. Bratislava : [Obchodná fakulta EU]. 2010, s. 307-312. VEGA1/0803/10.
    [4] BELEJOVÁ, Martina. Význam manažérskej etiky pri formovaní firemnej kultúry. In Rozvoj manažmentu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. Žilina : Vydavateľstvo EDIS. 2010. ISBN 978-80-554-0294-9, s. 125-127.
    [4] ŠIMOROVÁ, Lenka. Pôsobenie Slovenskej republiky na EXPO 2010 v Šanghaji, v Číne ako súčasť budovania Corporate Identity štátu. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. Bratislava : [Obchodná fakulta EU]. 2010, s. 502-507. VEGA 1/ 0803/10.
    [4] BELEJOVÁ, Martina. Teoretické východiská Corporate Culture. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. Bratislava : [Obchodná fakulta EU]. 2010, s. 17-21. VEGA 1/0803/10.
    [4] DELGADOVÁ, Elena. Kultúra a komunikácia. Teoretické východiská a vymedzenie pojmov. In Kultúrna pluralita, univerzalizmus, interkultúrna komunikácia, interkultúrne kompetencie : monografický zborník - grantový projekt VEGA 1/0561/08. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3093-4. S. 141-161.
    [4] BELEJOVÁ, Martina. Bezpečná kultúra ako súčasť corporate culture. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 2010, s. 39-44.
    [4] BRYNKUSOVÁ, Barbora. Reklamný trh v čase súčasnej finančno-hospodárskej krízy. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 2010, s. 67-71. VEGA 1/0803/10.
    [4] LIPTÁKOVÁ, Elena. Dosah hosporárskej krízy na aktuálne trendy vývoja spoločenskej zodpovednosti firiem. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 2010, s. 378-383. VEGA 1/0803/10.
    [3] ŠIMOROVÁ, Lenka. Marketingové trendy v postkrízovom období. In Prognózy vývoje naší civilizace ve 21. století : V. mezinárodní vědecká studentská konference, Kroměříž, 31. března 2011 : sborník [elektronický zdroj]. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2011. ISBN 978-80-7314-237-6, s. 375-378. VEGA 1/ 0803/10. Názov z titulnej obrazovky. Dostupné na internete: http://www.czechuniversity.com/dokumenty/konference/2011/studentska.pdf.
    [4] ŠIMOROVÁ, Lenka. Research methods used in corporate and brand identity management. In EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava [elektronický zdroj]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5, s. 537-545. VEGA 1/0803/10.
    [4] ŠIMOROVÁ, Lenka. Dosahy hospodárskej krízy na budovanie Corporate Image medzinárodných firiem v globalizujúcej sa ekonomike. In SEMAFOR 2011 : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3264-8, s. 1-7. VEGA 1/ 0803/10.
    [4] VAĽO, Ľuboš. Company culture and internationalization. In EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava [elektronický zdroj]. Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5. S. 614-622.
    [3] ŠIMOROVÁ, Lenka. Implementation of structural funds for development of corporate identity in cross-border cooperation as factor of improving competitiveness. In Jak úspěšně podnikat v příhraničních regionech jihovýchodní Moravy : VI. mezinárodní konference 2011, sborník, 20. května 2011, Luhačovice, Česká republika. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, s.r.o., 2011. ISBN 978-80-7314-238-4, s. 189-195. VEGA 1/0803/10.
    [4] BELEJOVÁ, Martina. Corporate Culture ako kľúčový faktor úspešnej podnikateľskej stratégie v nových podmienkach vytvorených hospodárskou krízou. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 7-18. VEGA 1/0803/10.
    [4] BRYNKUSOVÁ, Barbora. Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 19-30.
    [4] ŠIMOROVÁ, Lenka. Dosahy hospodárskej krízy na zmeny vybraných prvkov Corporate Identity podnikateľských subjektov. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 133-143.
    [4] JAMBOROVÁ, Erika Mária. Aktuálne problémy manažmentu ľudských zdrojov v medzinárodnom podnikaní. In Riadenie ľudských zdrojov v kontexte globálnych zmien : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Trenčín, 26.4.2012. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2012. ISBN 978-80-8075-530-0, s. 47-56. VEGA 1/1185/12.
    [4] KAŠŤÁKOVÁ, Elena - RUŽEKOVÁ, Viera. Operácie v zahraničnom obchode : teória a prax. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 281 s. [18,048 AH]. ISBN 978-80-225-3496-3.
    [4] ŠIMOROVÁ, Lenka. Building corporate identity in Slovak automotive industry - example of PSA Peugeot Citroen. In EDAMBA 2012 : proceedings of the [15th] international scientific conference for doctoral students and young researchers : 22nd november 2012, Bratislava, Slovak republic [elektronický zdroj]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3549-6, s. 1235-1245. IGM 2316077.
    [4] KAŠŤÁKOVÁ, Elena - RUŽEKOVÁ, Viera. Operácie v zahraničnom obchode : teória a prax. Recenzenti: Peter Knapik, Elena Trenčianska. 2. rozšír. a preprac. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 305 s. [18,83 AH]. VEGA 1/0391/13, VEGA 1/0550/14. ISBN 978-80-225-3959-3.
    [4] TÁNCZOSOVÁ, Jana - GAVAĽOVÁ, Viera. Economy and reagional cooperation of nordic countries. In Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings : 15th international scientific conference : Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia, 29th may 2015. Bratislava : EKONÓM publishing, 2015. ISBN 978-80-225-4085-8. S. 260-270. Dostupné na: http://fir.vse.cz/conference2015/wp-content/uploads/2015/06/proceedings2015.pdf
    [4] BEBIAKOVÁ, Dáša - PETRÍKOVÁ, Hana - SOPKOVÁ, Gabriela - STEINHAUSER, Dušan. Vývoj globalizovaného sveta v 21. storočí s akcentom na jeho špecifické oblasti. Recenzenti: Miroslav Mečár, Peter Knapik. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 94 s. [6,38 AH]. I-15-107-0. ISBN 978-80-225-4215-9.
    [2] DURANOVA, Lucia - VANKOVA, Lucia. Applying the Corporate IQ principles focus on the Slovak startups. In ERA OF SCIENCE DIPLOMACY: IMPLICATIONS FOR ECONOMICS, BUSINESS, MANAGEMENT AND RELATED DISCIPLINES (EDAMBA 2015), 2015, pp. 158-165., Registrované v: WOS
    [3] KOSÍR, Igor - SLOBODNÍKOVÁ, Ivana - ORLICKÁ, Jana. Ukraine in flexible exogenous integration to the European Union. In Evrointegracija - 2016. mižnarodnoja naukovo-praktičnoja konferencija. Evrointegracija - 2016: tezi iz 16 mižnarodnoj naukovo-praktičnoj konferenciji: Ľvov, 26 sičnja 2016 : naukove vidanija. - Ľviv : Ľvivskij universitet biznesu ta prava, 2016. ISBN 978-617-7363-26-1, s. 52-88.
    [3] ZAŤKO, Jozef - KOSÍR, Igor - SLOBODNÍKOVÁ, Ivana - ORLICKÁ SLOBODNÍKOVÁ, Jana. Pestré dimenzie slovensko-ukrajinskej spolupráce. In Evrointegracija - 2016. mižnarodnoja naukovo-praktičnoja konferencija. Evrointegracija - 2016: tezi iz 16 mižnarodnoj naukovo-praktičnoj konferenciji: Ľvov, 26 sičnja 2016 : naukove vidanija. - Ľviv : Ľvivskij universitet biznesu ta prava, 2016. ISBN 978-617-7363-26-1, s. 163-191.
    [4] MLÁKAY, Jozef. Dizajn a komunikácia. In Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí. Medzinárodná vedecká konferencia. Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí : zborník vedeckých statí z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 28. 11. 2016 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4300-2, s. 162-167 CD-ROM. VEGA 1/0635/14.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.