Počet záznamov: 1  

Marketing v kocke

  1. FILO, Peter. Marketing v kocke. Bratislava : ERA OZ, 2005. 96 s. VEGA č. 1/2639/05. ISBN 80-969367-1-9
    Ohlasy:
    [4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cenové rozhodovanie v marketingu : vybraté problémy. 1. vyd. Bratislava : Sprint dva, 2011. 152 s. [8,22 AH]. Economics. VEGA 1/0047/11. ISBN 978-80-89393-71-8.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.