Počet záznamov: 1  

Komunikačné nástroje v systéme riadenia podniku

  1. SZARKOVÁ, Miroslava. Komunikačné nástroje v systéme riadenia podniku. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 100 s. ISBN 978-80-225-2525-1
    Ohlasy:
    [4] JURIKOVÁ, Benita - KINTLER, Jakub. K výsledkom prieskumu využívania e-komunikačných nástrojov v malých a stredných podnikoch v SR. In Nové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 20.-21. novembra 2008, Smolenice. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-090-9. S. 123-129. VEGA 1/4591/07.
    [3] JURIKOVÁ, Benita. Aplikačné možnosti nových trendov vo výučbe predmetu Informačný manažment. In Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference konané pod záštitou děkanky doc. Dr. Drahomíry Pavelkové [elektronický zdroj]. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. CD-ROM. ISBN 978-80-7318-798-9. VEGA 1/4591/07.
    [1] JURIKOVÁ, Benita. E- komunikačné nástroje v procesoch začleňovania sa malých a stredných podnikov SR do eurozóny. In Hradecké ekonomické dny 2009 : ekonomický rozvoj a management regionů : sborník příspěvků z vědecké konference, I. díl : Hradec Králové 3. a 4. února 2009. Hradec Králové : Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, 2009. ISBN 978-80-7041-455-2. S. 268-273. VEGA 1/4591/07.
    [4] KINTLER, Jakub - JURIKOVÁ, Benita. Vývoj priemernej hrubej mzdy v roku 2009 v dôsledku svetovej finančnej krízy v podmienkach SR. In Personálny manažment - trendy na trhu práce v kontexte hospodárskej krízy [elektronický zdroj] : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. apríl 2009, Trenčín. Trenčín : Trenčianska univerzita A. Dubčeka v Trenčíne, 2009. S. 134-139. Názov z titulnej obrazovky. ISBN 978-80-8075-403-7. Dostupné na internete : http://www.fsev.tnuni.sk.
    [4] KINTLER, Jakub - RUŽIČKOVÁ, Oľga. Komunikácia ceny v nadväznosti na marketingovú stratégiu firmy. In Nové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 20.-21. novembra 2008, Smolenice. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-090-9, s. 130-137.
    [4] RUŽIČKOVÁ, Oľga. Aplikácia sémantického diferenciálu v procese výučby komunikačných zručností manažérov. In Aktuálne manažérské trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. Žilina : Vydavateľstvo EDIS Žilinskej univerzity, 2008. ISBN 978-80-8070-966-2. S. 114-116.
    [4] MEČIAR, Tomáš. K novým trendom vo vzdelávaní manažérskych disciplín. In Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline a Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, 2008. ISBN 978-80-8070-964-8. S. 209-210.
    [4] GERTLER, Ľubomíra. Skvalitňovanie ekonomického vzdelávania v SR. In Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline a Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, 2008. ISBN 978-80-8070-964-8. S. 190-192.
    [4] DRGOVÁ, Alexandra. Charakteristika komunikácie v štrukturálnych fondoch z hľadiska zmiernenia dopadov hospodárskej krízy v Slovenskej republike. In Masmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. a 30. apríl 2009, Smolenice. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5. S. 53-59. VEGA 1/4591/07.
    [4] MEČIAR, Tomáš. Komunikačné toky v nadnárodných spoločnostiach. In Masmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. a 30. apríl 2009, Smolenice. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5. S. 299-304. VEGA 1/4591/07.
    [3] DRGOVÁ, Alexandra. Vplyv a špecifiká komunikácie v kontexte významu čerpania finančných prostriedkov štrukturálnych fondov v období hospodárskej krízy v SR. In Auspicia : recenzovaný neimpaktový časopis zaměřený na oblast společenských a humanitných věd (primárně na oblast veřejné správy a řízení, sekundárně i na další spoločenskovědní otázky). ISSN 1214-4967. 2009, roč. 6, č. 1, s. 54-60.
    [3] JURIKOVÁ, Benita. Hrozby v oblasti informačnej bezpečnosti a bezpečnostná politika podniku. In Pět let členství ČR v EU : bilance a perspektivy, trendy a vize. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s., 2009. ISBN 978-80-86708-79-9. S. 141-146. VEGA 1/459/07.
    [4] KINTLER, Jakub. Vývoj cenových indexov práce v podmienkach finančnej krízy v Slovenskej republike. In AIESA 2009 : Mladá veda AIESA 2009 - participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach [elektronický zdroj] : zborník. Bratislava : [Fakulta hospodárskej informatiky EU], 2009. CD-ROM.
    [4] KINTLER, Jakub. Komunikácia hodnoty spotrebiteľovi. In Masmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia : zborník. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5. S. 379-385.
    [4] VITTEKOVÁ, Eva. Marketingová komunikácia v personálnom manažmente s trhom práce v etape krízy. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2808-5.
    [4] BEDNÁR, Richard. Stratégia podnikovej komunikácie. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2808-5.
    [4] KINTLER, Jakub. Komunikácia hodnoty spotrebiteľovi. In Ekonomické a manažérske aspekty konkurencieschopnosti a tvorby hodnoty podnikov I. : zborník statí mladých vedeckých pracovníkov [elektronický zdroj]. Redakčné a zostavovateľské práce Jana Kissová, Veronika Littvová. Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009, s. 49-53. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2840-5.
    [4] RETOVÁ, Janette. Manažérska komunikácia v cestovnom ruchu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 91 s. [5,158 AH]. ISBN 978-80-225-2912-9.
    [4] KINTLER, Jakub. Hodnotovo orientovaný marketing. In Nové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. 2010. ISBN 978-80-8105-167-8, s. 1123-128.
    [4] KINTLER, Jakub - MIKUŠOVÁ, Nora. The development of the unemployment and salaries under the condition of the world finance crisis. In Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU. 2010. VEGA 1/0410/10.
    [4] GAJDOVÁ, Denisa. Úloha sprostredkovateľa pri tvorbe kooperačných väzieb malých a stredných podnikov. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 124-129.
    [4] KINTLER, Jakub - GRISÁKOVÁ, Nora. Faktory vplývajúce na cenu produktu a služby. In Ekonomika, financie a manažment podniku V. : zborník vedeckých príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov pri príležitosti Týždňa vedy a techniky : Bratislava, 3.11.2011 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2011. ISBN 978-80-225-3299-0, [S. 1-6].
    [4] KEDROVÁ, Jana. Komunikácia a jej nástroje využívané v pracovnom procese. In Ekonomika, financie a manažment podniku VI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky [elektronický zdroj]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2012. ISBN 978-80-225-3500-7, s. [1-6]. GMVP 164.
    [4] TRNOVCOVÁ, Daniela. Vnútropodniková komunikácia v čase hospodárskej krízy. In Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4, [S. 1-7][CD-ROM]. VEGA 1/0053/12.
    [4] GERTLER, Ľubomíra. K otázkam skvalitňovania ekonomického vzdelávania v SR. In Hodnotenie a postoje zamestnávateľských subjektov k potrebám rozvoja ekonomických vedomostí a podnikateľských zručností absolventov neekonomických študijných odborov vybraných fakúlt : recenzovaný zborník vedeckých prác : celoživotná kariéra a trh práce 3. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3895-4, s. 111-116.
    [4] GAJDOVÁ, Denisa. Vybrané problémy klastrov a klastrových iniciatív. Recenzenti: Helena Majdúchová, Daniel Ács. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 123 s. [7,84 AH]. ISBN 978-80-225-4039-1.
    [4] ŠIMO, Dušan - MURA, Ladislav. Manažment organizácií. Bratislava : Wolters Kluwer, 2015. 263 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-242-1.
    [4] DEÁKOVÁ, Stanislava - GAJDOVÁ, Denisa - KRIŽAN, Martin. Diagnostika podnikateľského prostredia so zameraním sa na nové vývojové trendy ako nástroje konkurenčnej výhody [elektronický zdroj]. Recenzenti: Helena Majdúchová, Lilia Dvořáková. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. CD-ROM [220 s., 10,51 AH]. KEGA 030EU-4/2015. ISBN 978-80-7552-472-0.
    [1] HOGHOVA, Kristina - SINDLERYOVA, Ivana Butoracova. Internal Communication in the Institutions of Territorial Self-Governing. In PROCEEDINGS OF THE 13TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE PUBLIC ECONOMICS AND ADMINISTRATION 2019. - Ostrava : VSB-Technical University Ostrava, 2019, pp. 138-148., Registrované v: WOS

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.