Počet záznamov: 1  

Analýza marketingovej pripravenosti podnikovej sféry na vstup do Európskej únie

  1. LESÁKOVÁ, Dagmar - HASPROVÁ, Mária - VOKOUNOVÁ, Dana - TAJTÁKOVÁ, Mária - NETRI, Branislav - ŠÍMOVÁ, Dana - SPIŠÁK, Robert. Analýza marketingovej pripravenosti podnikovej sféry na vstup do Európskej únie : zborník vedeckých statí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 90 s. ISBN 80-225-1694-5
    Ohlasy:
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [1] CERVENKA, Peter - HLAVATY, Ivan - MIKLOSIK, Andrej - LIPIANSKA, Julia. Using cognitive systems in marketing analysis. In ECONOMIC ANNALS-XXI. ISSN 1728-6220, 2016, vol. 160, no. 7-8, pp. 56-61., Registrované v: WOS

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.