Počet záznamov: 1  

Rokovanie v medzinárodnom obchode

  1. KNAPIK, Peter. Rokovanie v medzinárodnom obchode. 3. preprac. a rozšír. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 403 s. ISBN 978-80-225-2551-0
    Ohlasy:
    [6] ZORKÓCIOVÁ, Otília. [Rokovanie v medzinárodnom obchode]. In Studia commercialia Bratislaviensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty EU v Bratislave. ISSN 1337-7493. Roč. 1, 2008, č. 4, s. 146-148. Recenzia : Rokovanie v medzinárodnom obchode / Peter Knapik. 3. preprac . a rozšír. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 403 s. - ISBN 80-225-2204-X.
    [4] PAVELKA, Ľuboš - HARBULA, Martin. Spoločenská zodpovednosť firiem v čase hospodárskej a finančnej krízy. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. ISSN 1337-7493. 1/2009, roč. 2, č. 5, s. 90-101. VEGA 1/4562/07.
    [4] ŠKORVAGOVÁ, Simona - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 311 s. VEGA 1/4562/07. ISBN 978-80-225-2562-6.
    [3] RATKOVSKÁ, Gabriela - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Vybrané aspekty budovania imidžu územných subjektov. In Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : vliv finanční krize na mezinárodní podnikání : sborník z 10. mezinárodní vědecké konference = proceedings from 10th international scientific conference. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica. 2010. ISBN 978-80-245-1583-0, s. 311-316. VEGA 1/0803/10.
    [4] KOSÍR, Igor. Medzinárodná ekonomická integrácia: od autarkie ku globálnej ekonomickej integrácii. Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB, 2010. 242 s. ISBN 978-80-8083-942-0.
    [4] POVRCH, Ivan. Rokovania v medzinárodnom obchode - dôležitý faktor ovplyvňujúci úspešnosť národných ekonomík a firiem v období globalizácie. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. Bratislava : [Obchodná fakulta EU]. 2010, s. 403-408.
    [4] PAVELKA, Ľuboš. Grécky ekonomický syndróm a kríza eurozóny. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 2010, s. 509-513.
    [4] PAVELKA, Ľuboš. Dlhová kríza eurozóny a vývoj ekonomík. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku. Bratislava : [Obchodná fakulta EU]. 2011, s. 299-302. VEGA 1/0803/10.
    [4] PAVELKA, Ľuboš. Determinanty finančnej, hospodárskej a dlhovej krízy krajín a ich vplyv na ekonomiky štátov EÚ. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 80-95.
    [4] VERČEK, Peter - KAŠŤÁKOVÁ, Elena - ČIDEROVÁ, Denisa - REPÁŠOVÁ, Vladimíra - ŠEPTÁKOVÁ, Nikola - ŠTUBNIAK, Marek. Rastúca dominancia čínskej ekonomiky a jej dosah na rast konkurencieschopnosti EÚ. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 204 s. [11,129 AH]. VEGA 1/0771/10 (2010 - 2011). ISBN 978-80-225-3334-8.
    [4] LAPŠANSKÝ, Ladislav. Obchodné rokovania vo francúzskom jazyku. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 107 s. [4,909 AH]. ISBN 978-80-225-3483-3.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.