Počet záznamov: 1  

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku

  1. SRŠŇOVÁ, Jana - FÜZYOVÁ, Ľubica - ROBY, Zuzana. Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku. Bratislava : Sprint dva, 2008. 214 s. Economics. ISBN 978-80-969927-6-8
    Ohlasy:
    [4] HRICOVÁ HUDÁKOVÁ, Mária. Eurofondy a ich využivanie z pohľadu podnikateľských subjektov. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. S. 159-165. ISBN 978-80-225-2738-5. CD-ROM.
    [4] THOMASOVÁ, Elena. Organizovanie. 2. preprac. a dopl. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 284 s. [17,515]. ISBN 978-80-225-2914-3.
    [4] POLEDNÁKOVÁ, Anna - ČIŽINSKÁ, Romana - HRVOĽOVÁ, Božena - REŽŇÁKOVÁ, Mária - SZARKOVÁ, Miroslava. Vplyv finančných trhov na finančné riadenie podnikov pôsobiacich v SR a ČR v kontexte súčasných globálnych procesov. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 175 s. [9,46 AH]. APVV SK-CZ-0108-09. ISBN 978-80-225-3252-5.
    [4] POLEDNÁKOVÁ, Anna - HRVOĽOVÁ, Božena - SZARKOVÁ, Miroslava - BIKÁR, Miloš - KMEŤKO, Miroslav - MIKLOŠ, Miroslav - KUBRANOVÁ, Magdaléna - SZÁRAZOVÁ, Gabriela. Optimalizácia finančného riadenia podnikov pôsobiacich v SR v kontexte súčasných globálnych problémov. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 156 s. [9 AH]. VEGA 1/0415/10. ISBN 978-80-225-3343-0.
    [4] GUBOVÁ, Klaudia. Komercionalizácia ochrannej známky. In Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012 [elektronický zdroj]. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2, s. 588-598.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.