Počet záznamov: 1  

Distribučný manažment

  1. DAŇO, Ferdinand - KITA, Pavol. Distribučný manažment. 3. dopln. vyd. Hronský Beňadik : Daniel NETRI, 2009. 232 s. [11,6 AH]. ISBN 978-80-89416-00-4
    Ohlasy:
    [6] ORESKÝ, Milan. [Distribučný manažment]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty EU v Bratislave. 2009, roč. 5, č. 1, s. 164-166. ISSN 1337-7493. Recenzia : Distribučný manažment / Ferdinand Daňo, Pavol Kita. 3. dopln. vyd. Hronský Beňadik : Daniel NETRI, 2009. 232 s. ISBN 978-80-89416-00-4.
    [6] LOYDLOVÁ, Miroslava. [Distribučný manažment]. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2009. 2009, roč. 5, č. 1-2, s. 88-89. ISSN 1336-7137. Recenzia : Distribučný manažment / Ferdinand Daňo, Pavol Kita. Hronský Beňadik : Daniel NETRI, 2009. 232 s. ISBN 978-80-89416-00-4. Názov z titulnej obrazovky. Požaduje sa Microsoft Internet Explorer, Adobe Reader. Dostupné na internete : http://casopisy.euke.sk/mtp/clanky/1-2-2009/13.Loydlova.pdf.
    [4] BALHAR, Vítězslav. Marketing v procese globalizácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 96 s. [6,820 AH]. ISBN 978-80-225-3157-3.
    [4] JAZBEC, Andrea. Definícia kategórie a spotrebiteľské správanie v sortimente mobilných telefónov. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s. 60-76. VEGA 1/0333/11.
    [4] OLÁH, Ľuboš. Technológia RFID a jej uplatnenie v distribučnom manažmente a logistike. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s. 29-40. VEGA 1/0333/11.
    [4] DRÁBIK, Peter. Inovácie technologických procesov identifikácie tovaru v distribučnej logistike. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s. 40-49. VEGA 1/0333/11.
    [4] REHÁK, Róbert. Možnosti merania efektívnosti logistických procesov maloobchodnej prevádzky. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník] [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-7.
    [4] TOMAN, Marian. Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11 : Bratislava, september 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 129-138. VEGA 1/0039/11.
    [4] ORGONÁŠ, Jozef. Antológia franchisingu. Recenzenti: Júlia Lipianska, Jozef Šétaffy. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 251 s. [11,82 AH]. ISBN 978-80-225-4136-7.
    [4] KITA, Jaroslav. Nákup a predaj : obchodné funkcie priemyselných podnikov. Recenzovali: Miroslava Szarková, Viera Čihovská. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 232 s. [10,75 AH]. Ekonómia. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-8168-552-1.
    [4] DRÁBIK, Peter - MIKUŠKA, Pavel. Dizajn alternatívneho distribučného kanálu ako dôsledok dynamického rozvoja možností online prostredia. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4307-1, s. 75-91. VEGA 1/0134/14.
    [1] GUBÍNIOVÁ, Katarína - BARTÁKOVÁ, Gabriela Pajtinková - MRUŠKOVIČOVÁ, Juliana - TREĽOVÁ, Silvia. Appraisal of Driving Forces in the Reverse Distribution Channel in the Slovak Republic. In Procedia Engineering, 2017-01-01, 192, pp. 277-282., Registrované v: SCOPUS
    [2] HANZLICEK, Lukas. Merchandising as part of assortment policy in retail. In ERA OF SCIENCE DIPLOMACY: IMPLICATIONS FOR ECONOMICS, BUSINESS, MANAGEMENT AND RELATED DISCIPLINES (EDAMBA 2015), 2015, pp. 250-257., Registrované v: WOS
    [2] KRESCANKOVA, Michaela - ZAMECNIK, Peter. The Potential of E-commerce as a Distribution Channel to Increase the Quality of Life of Seniors. In PROCEEDINGS OF THE 5TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON TRADE, INTERNATIONAL BUSINESS AND TOURISM, 2014, pp. 279-288., Registrované v: WOS

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.