Počet záznamov: 1  

Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu

  1. MIŽIČKOVÁ, Ivana. Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 49-58
    Ohlasy:
    [6] KITA, Pavol. [Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6. Recenzia : Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí / zostavila: Miroslava Loydlová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2717-0.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.