Počet záznamov: 1  

Marketing

  1. LIESKOVSKÁ, Vanda - ŠIMEGH, Peter - NIMRICHTEROVÁ, Jana. Marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 253 s. ISBN 978-80-225-2713-2
    Ohlasy:
    [4] JURKOVÁ, Jana - FERENCOVÁ, Martina. Marketingový manažment (vybrané kapitoly, aspekty a pohľady). Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2010. ISBN 978-80-555-0237-3.
    [4] DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. Postavenie a funkcie maloobchodu v regiónoch Slovenska. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic [elektronický zdroj]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 303-312.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [1] PRUŽINSKÝ, Michal. Knowledge management in the marketing mix of small food businesses. In Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social-Informatics and Telecommunications Engineering, LNICST. ISSN 18678211, vol. 166, pp. 541-550., Registrované v: SCOPUS

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.