Počet záznamov: 1  

Ponuka a prístupy marketingu k ponuke

  1. KITA, Jaroslav - KITA, Pavol. Ponuka a prístupy marketingu k ponuke. In Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja : odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2756-9, s. 48-92
    Ohlasy:
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Vybrané prejavy spotrebiteľského správania sa v období globálnej hospodárskej a finančnej krízy. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. ISSN 0323-262X. 2009, roč. 38, č. 3, s. 428-438.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.