Počet záznamov: 1  

Teória obchodu

  1. FRANCOVÁ, Zuzana. Teória obchodu : vybrané state. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 189 s. ISBN 978-80-225-2725-5
    Ohlasy:
    [4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cenové rozhodovanie v marketingu : vybraté problémy. 1. vyd. Bratislava : Sprint dva, 2011. 152 s. [8,22 AH]. Economics. VEGA 1/0047/11. ISBN 978-80-89393-71-8.
    [4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Praktikum z cenového rozhodovania v marketingu. Recenzenti Štefan Žák, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 135 s. [6,51 AH]. VEGA 1/0047/11, VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3696-7.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.