Počet záznamov: 1  

Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu

  1. ŠKORVAGOVÁ, Simona - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 311 s. VEGA 1/4562/07. ISBN 978-80-225-2562-6
    Ohlasy:
    [6] PÁSZTOROVÁ, Jana. [Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. ISSN 1337-7493. 2/2009, roč. 2, č. 6, s. 158-160. Recenzia : Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu / Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 312 s. ISBN 978-80-225-2562-6.
    [4] PAVELKA, Ľuboš - HARBULA, Martin. Spoločenská zodpovednosť firiem v čase hospodárskej a finančnej krízy. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. ISSN 1337-7493. 1/2009, roč. 2, č. 5, s. 90-101.
    [4] BELEJOVÁ, Martina. Manažérska etika ako faktor budovania Corporate culture. In Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy [elektronický zdroj]. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. S. 23-26. ISBN 978-80-225-2856-6. CD-ROM.
    [3] BELEJOVÁ, Martina - BRYNKUSOVÁ, Barbora. Význam Corporate culture v období súčasnej finančno - hospodárskej krízy. In Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : vliv finanční krize na mezinárodní podnikání : sborník z 10. mezinárodní vědecké konference = proceedings from 10th international scientific conference. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1583-0. S. 185-190. VEGA 1/0803/10.
    [4] BRYNKUSOVÁ, Barbora. Vplyv finančno-hospodárskej krízy na cenovú stratégiu firiem so zreteľom na Maslowovu hierarchiu potrieb. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. Bratislava : [Obchodná fakulta EU]. 2010, s. 33-38. VEGA 1/0803/10.
    [4] BELEJOVÁ, Martina. Teoretické východiská Corporate Culture. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. Bratislava : [Obchodná fakulta EU]. 2010, s. 17-21. VEGA 1/0803/10.
    [6] KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. ISSN 0323-262X, 2010, roč. 39, č. 2, s. 296-297. Recenzia : Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu / Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2562-6.
    [4] HORVÁTHOVÁ, Miriam. Marketing communication in the European Union. In Management 2010 : knowledge and management in times of crisis and ensuing development (Part 1). Prešov : University of Prešov, 2010. ISBN 978-80-555-0257-1. S. 416-425.
    [3] JAMBOROVÁ, Erika, Mária. Vplyv zmien medzinárodného marketingového prostredia na produktové portfólio slovenských poisťovní. In Sborník příspěvků z XI. mezinárodní konference studentů a mladých výzkumných pracovníků IMEA 2011 : Liberec, 14. - 15. dubna 2011. Liberec : Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2011, s. 209-217.
    [4] BELEJOVÁ, Martina. Súčasné trendy v Corporate Culture. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku. Bratislava : [Obchodná fakulta EU]. 2011, s. 17-19. VEGA 1/0803/10.
    [4] BELEJOVÁ, Martina. Corporate culture in companies operating on the Slovak market. In EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava [elektronický zdroj]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5, s. 75-81. VEGA 1/0803/10.
    [4] JAMBOROVÁ, Erika, Mária. Riadenie rizík v medzinárodnom obchode : praktikum 1. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 152 s. [12.362]. ISBN 978-80-225-3333-1.
    [4] BELEJOVÁ, Martina. Corporate Culture ako kľúčový faktor úspešnej podnikateľskej stratégie v nových podmienkach vytvorených hospodárskou krízou. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 7-18. VEGA 1/0803/10.
    [4] BRYNKUSOVÁ, Barbora. Dosahy súčasnej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 19-30.
    [4] JAMBOROVÁ, Erika, Mária. Význam medzinárodných marketingových stratégií finančných podnikateľských subjektov pri prekonávaní dosahov finančnej a hospodárskej krízy. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 42-52.
    [4] PAVELKA, Ľuboš. Determinanty finančnej, hospodárskej a dlhovej krízy krajín a ich vplyv na ekonomiky štátov EÚ. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 80-95.
    [4] JAMBOROVÁ, Erika Mária. Aktuálne problémy manažmentu ľudských zdrojov v medzinárodnom podnikaní. In Riadenie ľudských zdrojov v kontexte globálnych zmien : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Trenčín, 26.4.2012. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2012. ISBN 978-80-8075-530-0, s. 47-56. VEGA 1/1185/12.
    [4] JAMBOROVÁ, Erika Mária. Riadenie rizík v medzinárodnom obchode : praktikum 1. Recenzenti: Lucia Furdová, Ignác Olexík. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 160 s. [13,20 AH]. ISBN 978-80-225-3728-5.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [1] PASZTOROVA, Janka - JANCIKOVA, Eva. Peculiarities of chinese luxury goods market. In Actual Problems of Economics. ISSN 19936788, 2015, vol. 174, no. 12, pp. 66-74., Registrované v: SCOPUS

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.