Počet záznamov: 1  

Skrytá, no veľmi efektívna propagácia: product placement

  1. MIŠÚN, Juraj. Skrytá, no veľmi efektívna propagácia: product placement. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 7-8, s. 75-77. Dostupné na : <http://www.ezisk.sk/825/SKRYTA-NO-VELMI-EFEKTIVNA-PROPAGACIA-PRODUCT-PLACEMENT_14830.aspx>Ohlasy:
    [4] NEMEČKOVÁ, Soňa. Uzákonenie product placementu vo vybraných európskych krajinách. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 : recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave [elektronický zdroj]. - [Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2011]. ISBN 978-80-225-3253-2, s. [1-7].
    [4] NEMEČKOVÁ, Soňa. Product placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 74-88. VEGA 1/0385/10.
    [4] NEMEČKOVÁ, Soňa. Nové formy v marketingovej komunikácii. In Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity v Žiline, 2011. ISBN 978-80-554-0400-4, s. 149-153. VEGA 1/0385/10.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.