Počet záznamov: 1  

Výber vhodných stratégií pre MSP na prekonanie dôsledkov krízy

  1. KNAPIK, Peter. Výber vhodných stratégií pre MSP na prekonanie dôsledkov krízy. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 482-487. VEGA 1/4562/07
    Ohlasy:
    [4] PÁSZTOROVÁ, Jana. Klastrové iniciatívy v kontexte inovačnej výkonnosti. In Marketing a obchod 2009: vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., 2009. ISBN 978-80-89241-33-0. S. 183-187.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.