Počet záznamov: 1  

Strategický marketingový plán

  1. CHEBEŇ, Juraj. Strategický marketingový plán : analýza - plánovanie -stratégia a realizácia plánu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 216 s. ISBN 978-80-225-2752-1
    Ohlasy:
    [6] TAJTÁKOVÁ, Mária. [Strategický marketingový plán]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 167-168. Recenzia na: Strategický marketingový plán : analýza - plánovanie -stratégia a realizácia plánu / Juraj Chebeň. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2752-1.
    [4] KUBICOVÁ, Ľubica. Strategický marketing. 1. vyd. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2013. 169 s. ISBN 978-80-552-1001-8.
    [6] ŠTARCHOŇ, Peter. [Strategický marketingový plán]. In Marketing inspirations : vedecko-odborný časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta managementu, 2009. ISSN 1336-796X. 2009, roč. 4, č. 2, s. 31. Recenzia na: CHEBEŇ, Juraj. Strategický marketingový plán : analýza - plánovanie -stratégia a realizácia plánu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 216 s. ISBN 978-80-225-2752-1.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.