Počet záznamov: 1  

Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie

  1. VOPÁLENSKÝ, Ján - BEDNÁRIK, Jozef - BOČÁK, Michal - BOTÍK, Milan - CENKOVÁ, Renáta - ČÁBYOVÁ, Ľudmila - DUDINSKÁ, Elvíra - ĎURKOVÁ, Katarína - GÁLIK, Slavomír - GÁLIKOVÁ-TOLNAIOVÁ, Sabína - HORŇÁK, Pavel - CHOVANEC, Jaroslav - JEDLIČKA, Milan - KLUVANEC, Marián - KNOPOVÁ, Elena - KOLLÁROVÁ, Daniela - KOLTAIOVÁ, Andrea - KOVÁČOVÁ, Júlia - LALUHOVÁ, Juliána - LEHOCZKÁ, Viera - LIESKOVSKÁ, Vanda - MATÚŠ, Jozef - MATYÁŠ, Marián - MURÁR, Peter - NIMRICHTEROVÁ, Jana - PETRANOVÁ, Dana - PLENCNER, Alexander - POLÁKOVÁ, Eva - PRAVDOVÁ, Hana - RÓNAI, Peter - ROZENBERG, Slavomír - RUSNÁK, Juraj - SRNENSKÁ, Dagmar - VALENTOVIČOVÁ, Dagmar - VALTER, Ján - VOJTEK, Juraj - ZÁBOJNÍK, Rastislav. Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2006. KEGA 3/2188/04. ISBN 978-80-89220-59-2
    Ohlasy:
    ZORKÓCIOVÁ, Otília - ČIDEROVÁ, Denisa - KRAJČÍK, Daniel - KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia - MINÁRIK, Marek - PÁSZTOROVÁ, Janka. Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja. Recenzenti: Judita Táncošová, Saleh Mothana Obadi. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 363 s. [26,214 AH]. KEGA 003EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5119-9.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.