Počet záznamov: 1  

Inovácie marketingových činností

  1. ČIMO, Jozef - DZUROVÁ, Mária - MIKLOŠÍK, Andrej - KORČOKOVÁ, Marína. Inovácie marketingových činností. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 250 s. ISBN 978-80-225-2814-6
    Ohlasy:
    [4] FILO, Peter. Marketing pre projekty. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 96 s. [5,755 AH]. ISBN 978-80-225-3005-7.
    [6] HRICIGA, Andrej. [Inovácie marketingových činností]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 321-322. Recenzia : Inovácie marketingových činností / Jozef Čimo ... [et al.] Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2814-6.
    [1] JANOVSKÁ, Kamila - SAMOLEJOVÁ, Andrea - GAJDA, Jakub - LAMPA, Martin - VILAMOVÁ, Šárka - KUTÁČ, Josef. Innovations in czech metallurgical plants. In Metal 2013 : 22nd international conference on metallurgy and materials : may 15-17, Brno. Ostrava : Tanger, 2013. ISBN 978-80-87294-41-3. P. 1938-1943.
    [4] STRHAN, Rastislav - KNOŠKOVÁ, Ľubica. Produktové manažérstvo. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 194 s. [13,263 AH]. ISBN 978-80-225-3367-6.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.