Počet záznamov: 1  

Metodologické východiská výberu komunikačných nástrojov v podnikateľských aktivitách malých a stredných podnikov v SR v podmienkach interkultúrneho trhu EÚ

  1. SZARKOVÁ, Miroslava - JURIKOVÁ, Benita - KLIMENTOVÁ, Lenka - MARSINA, Štefan - ODRAKIEWICZ, Peter - PRAVDOVÁ, Hana - SIKA, Peter. Metodologické východiská výberu komunikačných nástrojov v podnikateľských aktivitách malých a stredných podnikov v SR v podmienkach interkultúrneho trhu EÚ. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 240 s. VEGA 1/4592/07. ISBN 978-80-225-2791-0
    Ohlasy:
    [4] MEČIAR, Tomáš. Pojem komunikácia a využitie metódy mentálnych máp na výskum u študentov. In Masmediálna komunikácia v interdisciplinárnom kontexte : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-159-3. S. 138-144.
    [3] MEČIAR, Tomáš. Chápanie pojmu komunikácia u budúcich manažérov a podnikateľov. In (KO)MÉDIA : sborník konferenčních příspěvků ze 4. ročníku mezinárodní konference : Zlín, 21. - 22.10.2009. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009.
    [4] SCIRANKA, Ján. Porovnanie komunikačných nástrojov využívaných v podnikoch a vo verejnej správe. In Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU. 2010, s. 1-8.
    [4] KEDROVÁ, Jana. Komunikácia a jej nástroje využívané v pracovnom procese. In Ekonomika, financie a manažment podniku VI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky [elektronický zdroj]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2012. ISBN 978-80-225-3500-7, s. [1-6]. GMVP 164.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.