Počet záznamov: 1  

Customer oriented strategies in Slovak companies

  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Customer oriented strategies in Slovak companies. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X, 2009, roč. 38, č. 2, s. 163-170
    Ohlasy:
    [2] MICHÁLKOVÁ, Anna. Strategické vnímanie regionálnych sietí v cestovnom ruchu so zohľadnením ich rozporuplných efektov. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2011. ISSN 0013-3035, 2011, roč. 59, č. 3, s. 310-324.
    [4] TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie. 1. vyd. Bratislava : IURA Edition, 2011. ISBN 978-80-8078-398-3.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.