Počet záznamov: 1  

Inovačné aktivity podnikov služieb

  1. KUBIČKOVÁ, Viera. Inovačné aktivity podnikov služieb. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 162 s. [8,207 AH]. VEGA 1/0449/08. ISBN 978-80-225-2850-4
    Ohlasy:
    [6] BENEŠOVÁ, Dana. Recenzia na monografiu autorky Ing. Viery Kubičkovej, PhD. "Inovačné aktivity podnikov služieb". In Zborník vedeckých statí 3. Bratislava : IN DESIGN s.r.o., 2011. ISBN 978-80-970404-1-3. S. 70.
    [6] STRÁŽOVSKÁ, Ľubomíra. [Inovačné aktivity podnikov služieb.] In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 12, s. 616-617. Recenzia na: KUBIČKOVÁ, Viera. Inovačné aktivity podnikov služieb. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 162 s. ISBN 978-80-225-2850-4.
    [6] PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela. [Inovačné aktivity podnikov služieb]. In Marketing inspirations : vedecko-odborný časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. ISSN 1336-796X. 2011, roč. 6, č. 1, s. 46-47. Recenzia na: KUBIČKOVÁ, Viera. Inovačné aktivity podnikov služieb. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 162 s. ISBN 978-80-225-2850-4.
    [4] MICHÁLKOVÁ, Anna - NÉMETHOVÁ, Ildikó - KOJDOVÁ, Helena. Impact of declared clusters of tourism on Slovak destinations. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 20, s. 627-639.
    [4] ORIEŠKA, Ján - SMUTNÁ, Eva. Inovácie služieb ubytovacích zariadení hotelového typu v Slovenskej republike. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 0139-8660, 2013, roč. 46, č. 1, s. 4-14.
    [4] BENEŠOVÁ, Dana. Faktory účinného využitia a adaptácie informačných a komunikačných technológií a ich vplyv na konkurencieschopnosť služieb. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník] [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 24-37.
    [1] DANO, Ferdinand - HANULAKOVA, Eva. Internationalization of Consultancy Services. In PROCEEDINGS OF 16TH INTERNATIONAL JOINT CONFERENCE: CENTRAL AND EASTERN EUROPE IN THE CHANGING BUSINESS ENVIRONMENT, 2016, pp. 76-87. ISBN 978-80-245-2145-9., Registrované v: WOS
    [4] SMUTNÁ, Eva - HUDÁČKOVÁ, Lucia. Inovácie v pohostinstve a hotelierstve na Slovensku [online prezentácia]. In www.nadsme.sk/sk/content/inovacie-v-cestovnom-ruchu-prezentacie. Bratislava : Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania, 2012. Dostupné na internete: http://www.nadsme.sk/files/Inov__cie_v_pohostinstve_a_hotelierstve_0.pdf.
    [4] BENEŠOVÁ, Dana. Aspekty účinného využitia informačných a komunikačných technológií vo vybraných podnikoch služieb podporujúce ich konkurencieschopnosť. In Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2, s. 5-15.
    [4] HUDÁČKOVÁ, Lucia. Prejavy svetovej hospodárskej krízy v hoteloch na Slovensku. In MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012 [elektronický zdroj]. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6. [S. 1-12].
    [4] STAŇO, Roman - BAŽÓ, Ladislav - VALENTOVÁ, Katarína. The Tourism as the tool of the education. In Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2, s. 141-146.
    [4] ŠUTEROVÁ, Viola. Postavenie klienta so zdravotným postihnutím v cestovnom ruchu v Slovenskej republike. In Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2, s. 162-174.
    [2] CUKANOVA, Miroslava. DIGITAL CONSUMER IN SEGMENT OF SENIORS AND THEIR IMPACT ON DYNAMIZATION OF SERVICE ENTERPRISES. In Marketing Identity: Digital Life, Pt II. ISSN 1339-5726, 2015, pp. 26-34., Registrované v: WOS
    [4] PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Udržateľný marketingový manažment. 2. rozšír. a dopl. vyd. Trenčín : Inštitút aplikovaného manažmentu, 2015. ISBN 978-80-89600-24-3.
    [2] BENESOVA, Dana. Development of Internet Infrastructure and ICT in Services. In PROCEEDINGS OF THE 5TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON TRADE, INTERNATIONAL BUSINESS AND TOURISM, 2014, vol., no., pp. 29-36. 978-80-225-3995-1., Registrované v: WOS
    [3] BENEŠOVÁ, Dana - BENKOVIČOVÁ, Katarína - KNOŠKOVÁ, Ľubica - NÉMETHOVÁ, Ildikó. The Impact of the Internet Economy on the Performance of Market Services in Slovakia. In Journal of Applied Economic Sciences. - Craiova : Spiru Haret University. ISSN 2393-5162, 2019, vol. 14, no. 1, pp. 63-72.
    [3] GUBÍNIOVÁ, Katarína - BARTÁKOVÁ PAJTINKOVÁ, Gabriela - BRTKOVÁ, Jarmila. Green Markets and Their Role in the Sustainable Marketing Management. In Smart Technology Trends in Industrial and Busieness Management. Cham: Springer Nature, 2019, pp. 281-290. ISBN 978-3-319-76997-4.
    [3] GUBINIOVÁ, Katarína - PAJTINKOVÁ BARTÁKOVÁ, Gabriela. Deceptive Practices Used in Contemporary Marketing Communication and their Evaluation from Customer Perspective in Slovak Republic. In International Review of Management and Marketing, 2017, ISSN 2146-4405, vol. 7, no. 2. Dostupné na: https://econjournals.com/index.php/irmm/issue/view/99
    [4] JANČOVIČOVÁ, Monika - MAJDÚCHOVÁ, Helena. Indikátory makroekonomického a odvetvového prostredia pre hodnotenia inovačného potenciálu malých a stredných podnikov v Slovenskej republike. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 3, s. 48-55.
    [4] GUBINIOVÁ, Katarína. Aspekty realizácie racionálneho marketingového manažmentu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu, 2016. ISBN 978-80-89600-29-8

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.