Počet záznamov: 1  

Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy

  1. SZARKOVÁ, Miroslava. Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X, 2009, roč. 38, č. 3, s. 398-404
    Ohlasy:
    [4] BEŇOVÁ, Martina - JANKELOVÁ, Nadežda. Aktuálne personálne zmeny a trendy v dôsledku globálnej hospodárskej krízy. In Moderné trendy v manažmente a ich uplatňovanie v podnikoch na Slovensku : recenzovaný zborník vedeckých statí z riešenia III. etapy grantového projektu VEGA MŠ SR a SAV č. 1/0316/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4314-9, s. 148-158. VEGA 1/0316/14.
    [4] STRENITZEROVÁ, Mariana. HR marketing in terms of HR managers and employees - application e-marketing tools. In Marketing identity 2016: brands we love - part I: conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic [elektronický zdroj]. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016. ISBN 978-80-8105-841-7. ISSN 1339-5726, pp. 463-473.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.