Počet záznamov: 1  

Informačné systémy marketingu

  1. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu : prípadové štúdie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 127 s. [6,609 AH]. ISBN 978-80-225-2929-7
    Ohlasy:
    [6] KITA, Pavol. [Informačné systémy marketingu. Prípadové štúdie]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 323-324. Recenzia : Informačné systémy marketingu : prípadové štúdie / Andrej Miklošík. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-2929-7.
    [6] KORČOKOVÁ, Marína. Recenzie na skriptá : Informačné systémy marketingu - prípadové štúdie. In Ekonóm [on-line zdroj], http://www.euba.sk/ekonom/, 2.12.2011. Recenzia: MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu : prípadové štúdie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 127 s. ISBN 978-80-225-2929-7. Dostupné na internete: http://www.euba.sk/ekonom/?p=1258
    [4] MIKULÍKOVÁ, Lenka. Faktory zvyšovania predaja cez e-shop. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 [elektronický zdroj]. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2, s. 67-73. VEGA 1/0418/11.
    [4] KITA, Pavol - FOLVARČÍKOVÁ, Lucia. Obchodná prevádzka. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 221 s. [12,400 AH]. ISBN 978-80-225-3368-3.
    [4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cenové rozhodovanie v marketingu : vybraté problémy. 1. vyd. Bratislava : Sprint dva, 2011. 152 s. [8,22 AH]. Economics. VEGA 1/0047/11. ISBN 978-80-89393-71-8.
    [4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Praktikum z cenového rozhodovania v marketingu. Recenzenti Štefan Žák, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 135 s. [6,51 AH]. VEGA 1/0047/11, VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3696-7.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.