Počet záznamov: 1  

Význam makroekonomickej stratégie pre formovanie stratégie podnikateľských subjektov

  1. MARTINCOVÁ, Marta. Význam makroekonomickej stratégie pre formovanie stratégie podnikateľských subjektov. In Ekonomika podnikov a regiónov - 1997 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Ekonomickej univerzity v Bratislave, 1997. ISBN 80-85668-48-3, s. 131-134
    Ohlasy:
    [4] LISÝ, Ján. Podnikateľské subjekty v makroekonomickom prostredí. In Ekonomika firiem 1998 : zborník z medzinárodnej konferencie - Bardejovské Kúpele 5.- 6.5. 1998. Prešov : MANACON, 1998. ISBN 80-85668-65-3. S. 495-498.
    [3] GONDA, Vladimír. Špecifikácia prístupov nazerania na dane. In Teorie a praxe hospodářské politiky : sborník sekce z mezinárodní vědecké konference Ostrava '97 k 20. výročí založení Ekonomické fakulty VŠB - TU Ostrava, září 1997. Ostrava : Ekonomická fakulta VŠB - TU Ostrava, 1997. S. 11-17.
    [3] FIFEKOVÁ, Elena - FIFEK, Edmund. Miesto národnej banky Slovenska a Eximbanky pri podpore vývozu zo SR. In Perspektivy bankovnictví po roce 2000 ve světě a v České republice II : sborník z mezinárodní konference. Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 1997. ISBN 80-85879-81-6. S. 246-251.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.