Počet záznamov: 1  

To nejdůležitější z teorie marketingu pro podnikatele

  1. GRANČIČOVÁ, Katarína. To nejdůležitější z teorie marketingu pro podnikatele. In Základy podnikání : teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. - Praha : Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3339-5, s. 188-224 [2,9 AH]
    Ohlasy:
    [4] TÓTHOVÁ, Alena - TÓTH, Miroslav. Význam riadenia a prezentácie plánovacích procesov podnikov a holdingových zoskupení. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 2010, s. 480-489. VEGA 1/0372/08, VEGA 1/0686/08.
    [4] TÓTH, Miroslav - TÓTHOVÁ, Alena. Balanced scorecard - nástroj pre strategický controlling. In Podpora controllingových systémov v praxi SR podľa vyspelých controllingových systémov v krajinách Európskej únie I. : [zborník vedeckých prác]. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 2010. ISBN 978-80-225-2976-1, s. 69-80.
    [4] HRUŠOVSKÁ, Dana. Využitie nástrojov marketingového mixu pri uvedení nového produktu na bankový trh. In Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4145-9, [S. 1-8] CD-ROM. VEGA 1/0100/13.
    [4] HRUŠOVSKÁ, Dana - RAJNÍČKOVÁ, Veronika. Schvaľovanie a technická implementácia uvedenia nového produktu na bankový trh. In Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza V. : zborník vedeckých prác [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4238-8, s. 59-64 CD-ROM. VEGA 1/0100/13 50%, VEGA 1/0546/15 50%.
    [4] HRUŠOVSKÁ, Dana - RAJNÍČKOVÁ, Veronika. Komparácia odbytových stratégií pri uvedení nového produktu na bankovom trhu. In Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza V. : zborník vedeckých prác [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4238-8, s. 65-72 CD-ROM. VEGA 1/0100/13 50%, VEGA 1/0546/15 50%.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.