Počet záznamov: 1  

Nové trendy v marketingovej komunikácii

  1. HRUŠOVSKÁ, Dana. Nové trendy v marketingovej komunikácii. In Nové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8, s. 165-172
    Ohlasy:
    [4] ŠTETKA, Peter. Hybridný model estimácie budúcich výnosov z trhovej realizácie produktových inovácií. In Variácie procesu objektivizácie v ekonomickom znalectve : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2015. ISBN 978-80-554-1091-3, s. 160-168 [CD -ROM]. I-15-102-00 (100%).
    [2] STETKA, Peter. CULTURAL IMPACT ON INNOVATIONS DIFFUSION ACROSS THE EUROPEAN MARKETS. In GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES, PTS I AND II, 2015, pp. 779-791., Registrované v: WOS
    [3] ŠTETKA, Peter - ŠLOSÁR, Róbert - MAJTÁN, Štefan. The Role of cultural diversity in new product sales forecasting. In Studia ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach, 2016. ISSN 2083-8611, 2016, nr. 280, s. 199-211. VEGA 1/0546/15.
    [1] OLŠIAKOVÁ, M. - LOUČANOVÁ, E. - KALAMÁROVÁ, M. Application of new trends of marketing communication as a competitiveness tool in furniture industry. In Proceedings of Scientific Papers More Wood, Better Management, Increasing Effectiveness: Starting Points and Perspective, 2017-01-01, pp. 5-10. ISBN 978-80-213-2761-0., Registrované v: SCOPUS, WOS
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.