Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahu so zákazníkmi ako nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti podnikov

  1. RUČINSKÝ, Rastislav - CHAPČÁKOVÁ, Alexandra - BECA, Martin. Riadenie vzťahu so zákazníkmi ako nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti podnikov. In AT&P Journal : priemyselná automatizácia a informatika. - Bratislava : HMH s.r.o., 2005. ISSN 1335-2237, 2005, roč. 12, č. 8, s. [63]
    Ohlasy:
    [4] HUTTMANOVÁ, Emília. Competitiveness in Slovak republic. In Management in times of global change and uncertainty : Part I. : international conference 2008. Prešov : University of Prešov in Prešov, 2008. ISBN 978-80-8068-849-3. S. 52-59.
    [4] HEČKOVÁ, Jaroslava - HUTTMANOVÁ, Emília. Poznatkovo intenzívne služby a ich význam pri generovaní a difúzii poznatkov. In Zborník vedeckých prác Katedry ekonómie a ekonomiky ANNO 2008 [elektronický zdroj]. Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2008. ISBN 978-80-8068-798-4. S. 172-184. Dostupné na: http://www.pulib.sk/elpub2/FM/Kotulic7/
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.