Počet záznamov: 1  

Supply chain management (SCM) ako nástroj marketingu na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov chemického priemyslu v SR

  1. RUČINSKÝ, Rastislav - BECA, Martin - CHAPČÁKOVÁ, Alexandra. Supply chain management (SCM) ako nástroj marketingu na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov chemického priemyslu v SR. In Manažment priemyselných podnikov : vedecký časopis Univerzitnej vedeckotechnickej spoločnosti, Zvolen. - Krupina : Róbert Jurových - NIKARA, 2005. ISSN 1336-5592, máj 2005, roč. 2, č. 2, s. 33-38
    Ohlasy:
    [4] HEČKOVÁ, Jaroslava. Analysis of financial coverage of research and development activities within ERA. In Management 2008 : in times of global change and uncertainty : Part I. Prešov : University of Prešov in Prešov, Faculty of management, 2008. ISBN 978-80-8068-849-3. S. 255-264.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.