Počet záznamov: 1  

The Main Factors on Slovakian Consumer's Behavior Regarding Fast Food Nutrition

  1. KITA, Pavol - HASAN, Jamal. The Main Factors on Slovakian Consumer's Behavior Regarding Fast Food Nutrition. In Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887, 2010, vol. 5, no. 1, pp. 135-142
    Ohlasy:
    [4] PÓLYA, Attila. Špeciálne finančné aspekty tabuľkových procesorov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník] [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. [1-6].
    [3] DA-COSTA, Marconi Freitas - ZOUEIN, Patricia - RODRIGUES, Natasha - ARRUDA, Jessica - VIEIRA, Maria G. Sensory marketing: consumption experience of the Brazilian in the restaurant industry. In International journal of business strategy. ISSN 1553-9563. 2012, vol. 12, no. 4, p. 165-171. Dostupné na: http://www.freepatentsonline.com/article/International-Journal-Business-Strategy/312014394.html
    [3] SINGH, Pratima. Difference in beliefs, consumer attitudes towards fast food restaurants in Gwalior region. In International journal of scientific engineering and research. ISSN 2347-3878. 2015, vol. 3, no. 5, p. 31-36. Dostupné na: http://www.ijser.in/archives/v3i5/IJSER15143.pdf
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.