Počet záznamov: 1  

Spokojný zákazník ako prínos ku výkonnosti firmy

  1. KLEPÁKOVÁ, Adela. Spokojný zákazník ako prínos ku výkonnosti firmy. In IMEA 2010 : the 10th international conference of postgraduate students and young scientists in informatics, management economics and administration : conference proceedings : Seč, Chrudim 26th-27th april, 2010. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2010. ISBN 978-80-7395-254-9, s. [1-12]
    Ohlasy:
    [3] GAVUROVÁ, Beáta - GLOVA, Jozef. Význam uplatňovania metód kreatívnej práce v manažérskej praxi. In Key competencies in knowledge society: today's trends, methods of development and researches : [recenzovaný vedecký zborník]. Brusel : EuroScientia, 2011. ISBN 978-90-818529-5-1. S. 218-229.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.