Počet záznamov: 1  

Zmeny vedúce k vzniku učiaceho sa podniku a ich vplyv na spokojnosť zákazníkov

  1. HALAGOVÁ, Lýdia - KLEPÁKOVÁ, Adela. Zmeny vedúce k vzniku učiaceho sa podniku a ich vplyv na spokojnosť zákazníkov. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 164-170
    Ohlasy:
    [3] GAVUROVÁ, Beáta - GLOVA, Jozef. Význam uplatňovania metód kreatívnej práce v manažérskej praxi. In Key competencies in knowledge society: today's trends, methods of development and researches : [recenzovaný vedecký zborník]. Brusel : EuroScientia, 2011. ISBN 978-90-818529-5-1. S. 218-229.
    [3] BAŠISTOVÁ, Alena. Celoživotné učenie ako nástroj rozvoja ľudského kapitálu a jeho prínos pre podnik. In Lewarova siła personelu MSP : rezultaty międzynarodowych badań. - Rzesów : Publishig house of Rzesów University, 2012. ISBN 978-83-7338-744-7, s. 367-436 [3,45 AH].
    [4] ROMANOVÁ, Daniela. Manažment znalostí. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike [elektronický zdroj]. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2012. ISSN 1336-9105, 2012, roč. 7, č. 5, s. 12-19. Názov z titulnej obrazovky. Dostupné na internete: http://www.spektrum.caesar.sk/?%C8asopis:Aktu%26aacute%3Blne_%E8%26iacute%3Bslo_%E8asopisu.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.