Počet záznamov: 1  

Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu

  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília - RATKOVSKÁ, Gabriela - ŠKORVAGOVÁ, Simona - KNAPIK, Peter - PAVELKA, Ľuboš - PÁSZTOROVÁ, Jana - FARKAŠOVÁ, Nora - LIPTÁKOVÁ, Elena. Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia k záverečnej oponentúre grantu VEGA číslo 1/4562/07 (ev. č. 196) Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2007-2009. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 294 s. [19,986 AH]. VEGA 1/4562/07. ISBN 978-80-225-2935-8
    Ohlasy:
    [4] BRYNKUSOVÁ, Barbora. Vplyv finančno-hospodárskej krízy na cenovú stratégiu firiem so zreteľom na Maslowovu hierarchiu potrieb. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. Bratislava : [Obchodná fakulta EU]. 2010, s. 33-38. VEGA 1/0803/10.
    [3] JAMBOROVÁ, Erika, Mária. Vplyv zmien medzinárodného marketingového prostredia na produktové portfólio slovenských poisťovní. In Sborník příspěvků z XI. mezinárodní konference studentů a mladých výzkumných pracovníků IMEA 2011 : Liberec, 14. - 15. dubna 2011. Liberec : Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2011, s. 209-217.
    [4] JAMBOROVÁ, Erika, Mária. Bankopoistenie ako súčasť produktového portfólia komerčných bánk na Slovensku a v ČR. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku. Bratislava : [Obchodná fakulta EU]. 2011, s. 141-146. VEGA 1/0803/10.
    [4] JAMBOROVÁ, Erika, Mária. Riadenie rizík v medzinárodnom obchode : praktikum 1. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 152 s. [12.362]. ISBN 978-80-225-3333-1.
    [4] JAMBOROVÁ, Erika, Mária. Význam medzinárodných marketingových stratégií finančných podnikateľských subjektov pri prekonávaní dosahov finančnej a hospodárskej krízy. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 42-52.
    [6] KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 12, s. 613-615. Recenzia na: Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia k záverečnej oponentúre grantu VEGA číslo 1/4562/07 (ev. č. 196) Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2007-2009 / Otília Zorkóciová a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-2935-8.
    [4] JAMBOROVÁ, Erika Mária. Globalizácia a riadenie rizika v medzinárodnom podnikaní poistného sektora. In Paradigmy budúcich zmien v 21. storočí : infraštruktúra spoločnosti, infraštruktúra človeka, kontrolovaná spoločnosť : zborník statí z konferencie, Smolenice, 16.-17. máj 2012. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2012. ISBN 978-80-7144-198-4, s. 174-185. VEGA 1/1185/12.
    [4] JAMBOROVÁ, Erika Mária. Aktuálne problémy manažmentu ľudských zdrojov v medzinárodnom podnikaní. In Riadenie ľudských zdrojov v kontexte globálnych zmien : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Trenčín, 26.4.2012. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2012. ISBN 978-80-8075-530-0, s. 47-56. VEGA 1/1185/12.
    [4] JAMBOROVÁ, Erika Mária. Regulácia ochrany spotrebiteľa vo finančných inštitúciách v USA a EÚ. In Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava [elektronický zdroj]. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6, s. 131-144. VEGA 1/1185/12. Dostupné na internete: http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/15.%20Jamborov%C3%A1.pdf.
    [4] JAMBOROVÁ, Erika Mária - FURDOVÁ, Lucia - PAVELKA, Ľuboš. Riadenie rizík v medzinárodnom obchode. Recenzenti: Peter Knapik, Ignác Olexík. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 240 s. [15,84 AH]. ISBN 978-80-225-3727-8.
    [4] JAMBOROVÁ, Erika Mária. Riadenie rizík v medzinárodnom obchode : praktikum 1. Recenzenti: Lucia Furdová, Ignác Olexík. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 160 s. [13,20 AH]. ISBN 978-80-225-3728-5.
    [4] BEBIAKOVÁ, Dáša - PETRÍKOVÁ, Hana - SOPKOVÁ, Gabriela - STEINHAUSER, Dušan. Vývoj globalizovaného sveta v 21. storočí s akcentom na jeho špecifické oblasti. Recenzenti: Miroslav Mečár, Peter Knapik. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 94 s. [6,38 AH]. I-15-107-0. ISBN 978-80-225-4215-9.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.