Počet záznamov: 1  

Vzťahový marketing

  1. FRANCOVÁ, Zuzana - ORESKÝ, Milan. Vzťahový marketing : od teoretických východísk po uplatnenie v praxi. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 313 s. [18,259 AH]. VEGA 1/4600/07. ISBN 978-80-225-2952-5
    Ohlasy:
    [6] TAJTÁKOVÁ, Mária. [Vzťahový marketing : od teoretických východísk po uplatnenie v praxi.] In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493. 2011, roč. 4, č. 2, s. 329-330. Recenzia: FRANCOVÁ, Zuzana - ORESKÝ, Milan. Vzťahový marketing : od teoretických východísk po uplatnenie v praxi. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 313 s. ISBN 978-80-225-2952-5.
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej. E-marketing : ako integrálna súčasť marketingu vysokej školy. Recenzenti Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 186 s. [11,66 AH]. ISBN 978-80-225-3748-3.
    [2] MIKLOŠÍK, Andrej - BORGUĽA, Matúš. Digital identity creation as the basis for e-marketing campaigns. In Marketing identity : design that sells. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-546-1, s. 335-351.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [1] HUSZARIK, Erika Seres - JOZSA, Laszlo - HEVESI, Andrej. CLIENT GROUPS IN THE EARLY STAGE OF THE LIFECYCLE OF BUSINESS RELATIONSHIPS ON THE ADVERTISING MARKET. In MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS. ISSN 2218-4511, 2017, vol., no. 3, pp. 23-32. Dostupné na: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-02., Registrované v: WOS
    [1] HUSZARIK, Erika Seres - JOZSA, Laszlo - TOTH, Zsuzsanna. Customer Groups in the Course of Advertising Cooperations. In PROCEEDINGS OF 2017 CHINA MARKETING INTERNATIONAL CONFERENCE. ISSN 2357-190X, 2017, pp. 289-304., Registrované v: WOS
    [1] SERES-HUSZARIK, Erika - JOZSA, Laszlo - TOTH, Zsuzsanna. Factors Determining the Development of Business Relationships in the Advertising Market. In ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA. ISSN 1785-8860, 2017, vol. 14, no. 8, pp. 65-82., Registrované v: WOS

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.