Počet záznamov: 1  

Customer Management Approach and Its Implementation in Business Firm

  1. ORESKÝ, Milan. Customer Management Approach and Its Implementation in Business Firm. In Zarządzanie i marketing : zeszyty naukowe Politechniki Rzeszowskiej : kwartalnik. - Rzeszów : Oficyna wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2010. ISSN 1234-3706, 2009, zeszyt 16, nr. 4, s. 273-284
    Ohlasy:
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej. Udržateľný projektový manažment. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1, s. 34-41.
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej - BORGUĽA, Matúš. Dodržiavanie zásad systematického riadenia ako východisko pre úspešnú realizáciu projektov. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 35-40 CD-ROM. VEGA 1/0418/11.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.