Počet záznamov: 1  

Marketing pre projekty

  1. FILO, Peter. Marketing pre projekty. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 96 s. [5,755 AH]. ISBN 978-80-225-3005-7
    Ohlasy:
    [4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cenové rozhodovanie v marketingu : vybraté problémy. 1. vyd. Bratislava : Sprint dva, 2011. 152 s. [8,22 AH]. Economics. VEGA 1/0047/11. ISBN 978-80-89393-71-8.
    [6] HASPROVÁ, Mária. [Marketing pre projekty]. In Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : vedecko-odborný časopis Slovenskej akadémie manažmentu. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2011. ISSN 1337-0510, 2011, roč. 6, č. 16, s. 107-108. Recenzia na: Marketing pre projekty / Peter Filo. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-3005-7.
    [3] REHÁK, Róbert. Sociálny marketing v zdravotníctve v kontexte tvorby nových študijných foriem. In Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012 [elektronický zdroj]. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4, s. 235-244. Program cezhraničnej spolupráce SR-AUT 2007-2012, kód N00092.
    [4] ORGONÁŠ, Jozef. Franchising. Recenzenti Júlia Lipianska, Richard Churý. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 135 s. [6,97 AH]. ISBN 978-80-225-3679-0.
    [4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Praktikum z cenového rozhodovania v marketingu. Recenzenti Štefan Žák, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 135 s. [6,51 AH]. VEGA 1/0047/11, VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3696-7.
    [4] ORESKÝ, Milan. Nákup v podniku. Recenzenti Jaroslav Kita, Marián Matušovič. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 199 s. [12,16 AH]. ISBN 978-80-225-3758-2.
    [4] PAHOLKOVÁ, Barbora. Edukácia spotrebiteľov prostredníctvom projektového vzdelávania. In Vzdelaný spotrebiteľ a spotrebiteľská politika SR : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3964-7, s. 106-114 CD-ROM. VEGA 1/0178/14.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [4] ORGONÁŠ, Jozef. Antológia franchisingu. Recenzenti: Júlia Lipianska, Jozef Šétaffy. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 251 s. [11,82 AH]. ISBN 978-80-225-4136-7.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.