Počet záznamov: 1  

Marketing miest a obcí

  1. HASPROVÁ, Mária - BALÁŽI, Peter - DRÁBIK, Peter - FRANCOVÁ, Zuzana - LITOMERICKÝ, Juraj - ŽÁK, Štefan. Marketing miest a obcí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 187 s. [11,578 AH]. KEGA 201-039EU-4/2010. ISBN 978-80-225-3038-5
    Ohlasy:
    [6] FILO, Peter. [Marketing miest a obcí]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 16, s. 615-616. Recenzia na: Marketing miest a obcí / Mária Hasprová a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-3038-5.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.