Počet záznamov: 1  

Zelený marketing

  1. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína - GAJDOŠ, Jozef - HESKOVÁ, Marie - VOJTKO, Viktor - URBANSKA, Jolanta - HAJDUOVÁ, Zuzana - BILOHUŠČINOVÁ, Denisa. Zelený marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 157 s. [7,9 AH]. KEGA 120-035EU-4/2010. ISBN 978-80-225-3047-7
    Ohlasy:
    [4] HORVÁTHOVÁ, Miriam. Marketing tretieho tisícročia - zelený marketing. In ANNO 2012 : zborník vedeckých prác Katedry ekonómie a ekonomiky [elektronický zdroj]. Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2012. ISBN 978-80-555-0608-1. S. 92-100. Dostupné na: http://www.pulib.sk/elpub2/FM/Kotulic17/pdf_doc/9.pdf
    [4] OLEXOVÁ, Cecília. Riadenie ľudských zdrojov : praktikum. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 105 s. [5.42 AH]. ISBN 978-80-225-3260-0.
    [4] DZURIČKOVÁ, Jana. Podpora predaja produktov z dvora. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8. S. 56-63.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [4] NAGYOVÁ, Ľudmila - HOLIENČINOVÁ, Mária - KÁDEKOVÁ, Zdenka - KOŠIČIAROVÁ, Ingrida - RÉCKY, Roman - STÁVKOVÁ, Jana - ŠUGROVÁ, Michaela. Marketing I. Nitra: SPU, 2018. ISBN 978-80-552-1840-3.
    [1] KRIŽANOVÁ, A. - MAJEROVÁ, J. - ZVARÍKOVÁ, K. Green marketing as a tool of achieving competitive advantage in automotive transport. In Transport Means Proceedings of the International Conference. ISSN 1822-296X, 2013, pp. 45-48., Registrované v: SCOPUS
    [1] MORAVCIKOVA, Dominika - KRIZANOVA, Anna - KLIESTIKOVA, Jana - RYPAKOVA, Martina. Green marketing as the source of the competitive advantage of the business. In Sustainability (Switzerland), 2017, 9, 12, pp. ISSN 2071-1050., Registrované v: SCOPUS
    [1] SOBHANIFARD, Yaser - BALIGHI, Ghodrat Allah. Emotional modeling of the green purchase intention improvement using the viral marketing in the social networks. In SOCIAL NETWORK ANALYSIS AND MINING. ISSN 1869-5450, 2018, vol. 8, no. 1., Registrované v: WOS
    [2] SZKURAKOVA, Lucia - BEDNARIK, Jaroslav. GREEN MARKETING AS OPPORTUNITY FOR INNOVATION. In MARKETING IDENTITY: EXPLOSION OF INNOVATIONS. ISSN 1339-5726, 2014, pp. 494-511., Registrované v: WOS
    [1] KADAROVA, Jaroslava - TURISOVA, Renata - DURKACOVA, Michaela. INTEGRATED WASTE MANAGEMENT SYSTEMS AS THE POSSIBILITY TO OPTIMIZE OF THE COSTS IN WASTE MANAGEMENT. In 12th International Multidisciplinary Scientific Geoconference, SGEM 2012, Vol. IV. ISSN 1314-2704, 2012, pp. 1039-1043., Registrované v: WOS
    [1] CHEN, Hui Chiao - YANG, Chih Hao. Applying a multiple criteria decision-making approach to establishing green marketing audit criteria. In Journal of Cleaner Production. ISSN 0959-6526, 2019, 210, pp. 256-265., Registrované v: SCOPUS
    [4] BAŠA, Patrik - MURA, Ladislav. Differences Between Green Marketing and Suitainable Marketing. In Selye e-studies, 2021, ISSN 1338-1598, vol. 12, no. 2, pp. 38-45.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.