Počet záznamov: 1  

Súčasné trendy marketingu v teórii a v praxi

  1. ČIHOVSKÁ, Viera - HVIZDOVÁ, Eva, ml. - KOVÁČOVÁ, Jana. Súčasné trendy marketingu v teórii a v praxi. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 12, s. 483-496. VEGA 1/0251/08
    Ohlasy:
    [2] MAJTAN, Stefan. EXAMPLE OF SOCIAL RESPONSIBILITY IN MARKETING. In AKTUALNE PROBLEMY PODNIKOVEJ SFERY 2014, 2014, vol., no., pp. 296-300. ISBN 978-80-225-3867-1.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.