Počet záznamov: 1  

Predpoklady efektívnej marketingovej komunikácie

  1. GRANČIČOVÁ, Katarína. Predpoklady efektívnej marketingovej komunikácie. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 136-139. VEGA 1/0385/10
    Ohlasy:
    [4] ŠTETKA, Peter. Hybridný model estimácie budúcich výnosov z trhovej realizácie produktových inovácií. In Variácie procesu objektivizácie v ekonomickom znalectve : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2015. ISBN 978-80-554-1091-3, s. 160-168 [CD -ROM]. I-15-102-00 (100%).
    [2] STETKA, Peter. CULTURAL IMPACT ON INNOVATIONS DIFFUSION ACROSS THE EUROPEAN MARKETS. In GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES, PTS I AND II, 2015, pp. 779-791., Registrované v: WOS
    [3] ŠTETKA, Peter - ŠLOSÁR, Róbert - MAJTÁN, Štefan. The Role of cultural diversity in new product sales forecasting. In Studia ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach, 2016. ISSN 2083-8611, 2016, nr. 280, s. 199-211. VEGA 1/0546/15.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.