Počet záznamov: 1
The Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market
- MIKLOŠÍK, Andrej. The Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market. In Crisis situations in the Czecho-Slovak context after 1989. - Prague : Central European Centre for Mission Studies, 2011. ISBN 978-80-903986-5-8, s. 97-107
Ohlasy:
[4] VOKOUNOVÁ, Dana. Správanie spotrebiteľa s ohľadom na životné prostredie. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2, s. 116-123. VEGA 1/0418/11.
[4] VOKOUNOVÁ, Dana. Správanie a hodnoty & zodpovednosť. Recenzovali: Dagmar Lesáková, Naděžda Klabusayová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 127 s. [6,35 AH]. ISBN 978-80-225-3763-6.
Počet záznamov: 1